BESTILLING OG LEVERING
Vi er her for deg!
Hos Odd Molly er vi med deg hele veien – fra bestilling til levering.
Her finner du all informasjonen du trenger for å få en best mulig handleopplevelse hos oss.
Bestilling og levering
Fullført bestilling
Når bestillingen din er gjennomført, vil du motta en ordrebekreftelse sendt til e-posten din. Ordrebekreftelsen blir sendt til e-postadressen du oppga ved kjøpet (sjekk også søppelpost). Er du usikker på om bestillingen din har gått gjennom, eller mangler du ordrebekreftelsen, kan du alltid kontakte kundeservice direkte.
Levering
Når bestillingen din er hentet av transportøren, vil du motta en leveringsbekreftelse på e-post. Denne inneholder ditt sporingsnummer. Du kan kopiere sporingsnummeret og følge forsendelsen på transportørens nettside. Henter du ikke pakken din og den returneres, vil returkostnadene bli lagt til. Den endelige prisen inkluderer gjeldende mva i ditt land samt eventuell toll for dine spesifikke varer. Alle bestillinger sendes med PostNord og leveres til adressen du oppga i kassen.
Transportører vi tilbyr
Tilgjengelige transportører kan variere avhengig av postnummer og pakkens størrelse. Du vil se tilgjengelige alternativer i kassen når du har fylt inn adressen din.
Leveringstid
Estimert leveringstid vises i kassen. Vi forbeholder oss retten til forlenget leveringstid i kampanjeperioder. Du kan følge pakken ved hjelp av sporingsnummeret. Har du spesifikke spørsmål om levering eller hentested, anbefaler vi at du kontakter transportøren direkte. Ha sporingsnummeret klart.
Problemer med bestillingen
Hvis du opplever problemer med å fullføre kjøpet, bør du ikke forsøke flere ganger. Kontakt heller kortutstederen eller betalingsleverandøren du brukte i kassen for veiledning før du prøver på nytt.
Endre/avbestille bestilling
Vi har dessverre ikke mulighet til å endre eller kansellere en bestilling etter at kjøpet er fullført. Dette gjelder også endringer i opplysningene du oppga ved kjøpet. Rabattkoder kan ikke legges til etter at en bestilling er gjennomført.
Kontakt kundeservice hvis du ønsker å kansellere bestillingen. Dersom den ikke har kommet for langt i håndteringsprosessen, kan kundeservice hjelpe deg med dette.