Odd Molly Boutique Online bruker informasjonskapsler for å forbedre sin hjemmeside. Informasjonskapsler for analytiske formål har allerede blitt satt. For flere detaljer og mer informasjon om hvordan du kan håndtere informasjonskapsler, se våre retningslinjer for personvern og informasjonskapsler.

Nedtelling til julelevering! Siste dag for å bestille er 21. desember!
Dager,
Timer,
Minutter,
Sekunder

Retur og bytte

Retningslinjer for retur

Du kan returnere bestillingen din (inkludert varer på salg) innen 30 dager etter at du har mottatt bestillingen, gitt at produktet er i dets originale tilstand med alle etiketter festet på. Context link Plagget må være i perfekt tilstand og kan ikke ha vært brukt, vasket eller endret på noen måte. Vi forbeholder oss retten til å nekte enhver retur som ikke blir godkjent i kvalitetskontrollen vår.

Returnering

Returkostnader gjelder for alle returer og blir trukket fra refusjonen din. Uansett om du sender tilbake flere bestillinger i én pakke, vil en returkostnad bli påført hver individuelle bestilling. Du får tilbakebetalingen via samme betalingsmetode som du brukte for å kjøpe varen. Det kan ta opptil 14 dager fra dagen du returnerer produktet, til du mottar tilbakebetalingen. Vær oppmerksom på at det kan ta noen flere dager under salgsperiodene våre. Så snart vi har håndtert returen din, får du en automatisk bekreftelse via e-post.

Bruk vår returetikett

Vi anbefaler på det sterkeste at du bruker returetiketten i pakken. Slik kan vi spore pakken din frem til den lander på lageret vårt. Dersom pakken av en eller annen mystisk grunn går tapt eller blir skadet, får du fortsatt pengene tilbake. Hvis det ikke fulgte med en returseddel i pakken, bør du ta kontakt med kundeservice, så sender vi deg en ny en.

Odd Molly er ikke ansvarlige for pakker som sendes med en annen returseddel enn den fra oss. Hvis du velger å bruke en annen posttjeneste, er du selv ansvarlig for pakken og varene frem til den ankommer lageret vårt. If you send back your return with another courier please notify our customer service in advance at support@oddmolly.com. Make sure to include correct information about which order you are sending back and which items that are enclosed.

Slik returnerer du produkter

Sverige
1. Legg plaggene i originalforpakningen.
2. Fyll ut returskjemaet og legg det ved i pakken.
3. Fest returetiketten øverst på pakken.
4. Lever tilbake pakken til et Schenker/Postnord-leveringspunkt.
5. Be om kvittering med et sporingsnummer, dette er beviset ditt for tilbakelevering.

Andre land
1. Legg plaggene i originalforpakningen.
2. Fyll ut returskjemaet og legg det ved i pakken.
3. Fest returetiketten øverst på pakken.
4. Gå inn på UPS, trykk på «UPS Global» og velg landet ditt.
5. Ring UPS' kundeservice for å avtale en henting.
6. Be om kvittering med et sporingsnummer, dette er beviset ditt for tilbakelevering.

Viktig informasjon for land utenfor EU

Fyll ut de tre Proforma-fakturaene for retur av varer som du mottok sammen med pakken. Oppbevar sporingsnummeret (står på returseddelen), så du kan kreve tilbake skatte- og tollavgifter.

Kontakt ditt lokale UPS-kontor for å få ditt tolldeklarasjonsnummer. De spør deg etter sporingsnummeret. Kontakt tollvesenet i ditt land når du har mottatt tolldeklarasjonsnummeret.

Returkostnader

Sverige: 39 SEK
Danmark: 75 DKK
Storbritannia, inkludert Man: 8 GBP
Land innen EU, inkludert Monaco: 10 EUR
Norge: 150 NOK ekskl. MVA
Sveits: CHF 30 ekskl. MVA
Åland: 10 EUR ekskl. MVA
Færøyene: 75 DKK ekskl. MVA
Jersey, Guernsey og Gibraltar: 8 GBP ekskl. MVA
Andorra, San Marino: 10 EUR ekskl. MVA
USA: 35 USD ekskl. MVA
Canada: 35 ekskl. CAD MVA
Australia: 40 ekskl. AUD MVA

Hvis du har spørsmål om retur, kan du ringe oss på kundeservice – vi hjelper deg gjerne: support@oddmolly.com or +46-8-522 28 552.

Bytte

Odd Molly kan ikke administrere bytting av artikler kjøpt i nettbutikken vår. Returner den bestilte varen ved å følge instruksene over. Så snart vi har håndtert returen din, får du tilbakebetalingen via samme betalingsmetode som du brukte for å kjøpe varen. Hvis du vil ha en annen størrelse eller farge, kan du sende en ny bestilling.

GRATIS RETUR I BUTIKK

Du kan returnere varer som ble kjøpt i nettbutikken i alle våre svenske Odd Molly-butikker (bortsett fra Åhléns) innen 30 dager. Ta med ordrebekreftelsen som bevis på kjøp. Du får tilbakebetalingen via samme betalingsmetode som du brukte for å kjøpe den opprinnelige varen.

Defekte plagg

Vi gjør alltid vårt beste for at produktene vi sender skal være i perfekt stand. Men, hvis du får en skadet eller defekt vare, kan du sende oss et bilde der vi tydelig ser feilen, og forklar problemet. Send the picture attached in an e-mail to support@oddmolly.com and we will get back to you as soon as possible. Kravet ditt skal fremsettes direkte når du oppdager mangelen, innenfor en rimelig tid. Vi godtar bare krav forårsaket av produksjonsfeil. Produkter som er skadet som følge av daglig slitasje anses ikke å ha feil. Vi kan kun håndtere defekte plagg fra bestillinger og kjøp gjort i nettbutikken vår.

Hvis vi er enige i å godta kravet, sender vi deg en ny returetikett på e-post, som du kan bruke når du sender tilbake den defekte varen. Ikke bruk returetiketten i pakken, ettersom generell retur og defekte plagg håndteres separat.

Powered by Translations.com GlobalLink OneLink Software