Odd Molly Boutique Online bruker informasjonskapsler for å forbedre sin hjemmeside. Informasjonskapsler for analytiske formål har allerede blitt satt. For flere detaljer og mer informasjon om hvordan du kan håndtere informasjonskapsler, se våre retningslinjer for personvern og informasjonskapsler.

SISTE SALGSNEDTELLING!
Dager,
Timer,
Minutter,
Sekunder

Vanlige spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Her finner du svar på de vanligste spørsmålene som stilles til oss.

Generelt

Hvordan søker jeg etter et produkt?

Du kan bla gjennom de ulike kategoriene i navigasjonsmenyen på toppen av nettsiden. Hvis du vet produktnavnet eller varenummeret, kan du bruke søkefunksjonen i øvre høyre hjørne av siden.

Jeg finner ikke et bestemt produkt i nettbutikken. Kan jeg finne det et annet sted?

Den beste måten å finne produkter som ikke er tilgjengelige i nettbutikken på, er ved å kontakte kundeservicen vår. Du kan ringe oss på +46-8-522 28552 eller sende en e-post til support@oddmolly.com. Vi kan hjelpe deg med å finne en butikk nær deg som har bestilt varen du leter etter. Hvis varen er utsolgt, gjør vi vårt beste for å finne en lignende for deg.

Hvor kan jeg finne en størrelsestabell?

Størrelsene våre går fra 0 til 4, der 0 = XS og 4 = XL. Les Størrelsesguiden vår for mer informasjon.

Hvilken størrelse bruker modellen på bildene?

Modellene våre er 175 cm høye, og har alltid størrelse 1 når plaggstørrelsen går fra 0 til 4 og en-størrelse («one size») eller 1/2 når det er aktuelt.

Følger det en pute med putevaret?

Nei, det gjør det ikke.

Må jeg kjøpe bikinien som et sett?

Bikiniene våre selges separat som topper og underdeler. Du kan mikse og matche alle farger og størrelser slik du selv vil. Er ikke det flott?

Hvordan tar jeg vare på støvlene mine?

Odd Molly-regnstøvler er laget av naturgummi, så det enkleste er å rengjøre støvlene ved å skylle dem under lunkent vann. Bruk en myk svamp og vanlig såpe. Tørk dem deretter med en myk klut.

Hold dem også unna sterkt sollys og høye temperaturer, ettersom dette kan påvirke fargen til naturgummien. Du kan også bruke en silikonbasert olje på dem innimellom, som for eksempel silikonspray eller silikonpinner for gummistøvler.

Vi har valgt å sy fast båndet, siden det løsner lett. Hvis båndet blir skittent, er det enkelt å klippe opp sømmen og dra båndet ut av hullet. Bruk vanlig vaskemiddel, og håndvask forsiktig.

Bestilling

Jeg har problemer med å legge inn en bestilling på nettstedet deres. Hva kan jeg gjøre?

Hjemmesiden vår støtter de vanligste nettleserne, men sørg for at du har en oppdatert versjon. Vær oppmerksom på at hvis du har en gammel versjon av en nettleser, er det ikke sikkert den fungerer med hjemmesiden vår, og ikke alle funksjonene kommer til å fungere skikkelig.

1. Tøm nettleserbufferen. Gå til nettleserens alternativer/innstillinger, og slett leserdata/buffer.

2. Prøv en annen nettleser, i tilfelle hjemmesiden vår ikke støtter den du bruker.

3. Prøv en annen betalingsmetode, og husk å godta vilkårene og betingelsene våre før du trykker «Kjøp».

Er det trygt å bestille på Internett?

Vi bruker SSL-teknologi (Security Socket Layer) for at du skal føle deg trygg når du bestiller på Internett. Dette er et av de sikreste systemene for kjøp på Internett. Systemet krypterer potensiell sensitiv informasjon, som for eksempel navn og adresse og kritisk sensitiv informasjon, som kredittkortinformasjon.

Informasjonen din blir kryptert med én gang du angir informasjonen, og sensitiv informasjon blir ikke lagret på en offentlig server. Dette fører til at informasjonen som formidles mellom deg og oss ikke kan leses dersom noen skulle fange den opp.

SSL-teknologien gir en autentisering som sikrer at informasjonen din blir sent til riktig server, kryptering som koder all informasjon slik at kun den sikre serveren kan lese informasjonen, samt en dataintegritetsfunksjon som kontrollerer at de overførte dataene ikke er endret.

Ble bestillingen min mottatt?

Når bestillingen din er godkjent, får du en ordrebekreftelse med opplysningene dine på e-post (sjekk søppelposten din også). Ordrebekreftelsen sendes til den e-postadressen som du oppga i kassen. Hvis du er usikker på om bestillingen din er mottatt, kan du alltid kontakte oss på +46-8-522 28 552 eller sende en e-post til support@oddmolly.com.

Kan jeg gjøre endringer i handlekurven min?

I øvre høyre hjørne på nettsiden finner du handlekurv-ikonet. Hold musen over symbolet, og trykk «Gå til kassen». Under «Din bestilling» finner du de tingene som du har lagt i handlekurven. Under produktnavnet finner du fargen og størrelsen som du har valgt.

Hvis du vil:

1. Endre mengde, trykk på tallet ved siden av «Antall», og skriv inn hvor mange du vil kjøpe. Trykk på enter-knappen, så oppdateres totalsummen tilsvarende.

2. Fjerne et produkt fra handlekurven; skriv 0 ved siden av «Antall» og trykk enter, eller bare trykke X til høyre for produktet, så fjernes det.

3. Endre størrelse, må du fjerne det valgte produktet fra handlekurven, og legge til produktet igjen i ønsket størrelse.

Et produkt lagt til i handlekurven min forsvant plutselig i kassen. Hva skjedde?

Vi gjør vårt beste for å holde lageret vårt så oppdatert som mulig. Produktene som er i handlekurven blir reservert for deg når kjøpet er fullført. Hvis det er begrenset antall av en populær stil, og noen annen gjennomfører kjøpet sitt før deg, kan det hende at det er utsolgt når du kommer til kassen. Så ikke nøl for lenge! Du har alltid 30 dager på å returnere bestillingen din ...

Kan jeg kansellere bestillingen min når den er ferdig?

Når en ordre er fullført vil håndteringsprosessen starte umiddelbart. såvil vi gjøre vårt beste for hjelpe. Merk at kanselleringer bare er mulig i et begrenset tidsrom etter at en bestilling er utført, så vi kan ikke garantere at dette lar seg gjøre.

Under salget vårt har vi ikke mulighet til å avbryte noen bestillinger. Context link

Betaling

Hvilke betalingsmetoder godtar dere?

I samarbeid med Klarna Checkout tilbyr vi betaling med faktura, delbetaling, kortbetaling og overføring (unntatt Norge) for følgende markeder:
• Sverige
• Norge
• Finland
• Tyskland


For alle andre markeder godtar vi følgende betalingsmetoder:
• Kortbetaling (Mastercard, VISA og American Express)
• Paypal


Hvis du velger PayPal, vil bestillingen din automatisk bli levert til leveringsadressen registrert på PayPal-kontoen din. For mer informasjon kan du lese Betalingsvilkårene våre.

Kan jeg bruke gavekort kjøpt på nettet i Odd Molly-butikken?

Hvis gavekortet er kjøpt på nettet kan det bare brukes i nettbutikken vår.

Jeg fikk en kupong/et gavekort – hvordan kan jeg bruke det på en bestilling?

I kassen trykker du på «Legg til kupong» og skriver inn kupongkoden (på gavekortet finner du en kombinasjon av tall og bokstaver). Trykk «Legg til», så ser du at kupongen / gavekortet har blitt brukt på bestillingen.

Jeg vil legge til en kupong, men det fungerer ikke. Hvorfor det?

Sørg for at tingene som er lagt i handlekurven oppfyller alle kriteriene gavekortet eller kupongen. Vær oppmerksom på at de fleste kuponger ikke kan kombineres med andre tilbud, og kun kan innløses én gang per kunde. Vi kan ikke bruke eventuelle kuponger på bestillinger som allerede er sendt.

Jeg bestilte en vare som nå er på salg. Kan man justere prisen i ettertid?

Dessverre ikke. Salg og kampanjer er alltid forhåndsfastlagt for en begrenset periode. Vi gjør alltid vårt aller beste for å hjelpe kundene våre med forskjellige typer henvendelser, men hvis du har kjøpt en vare utenfor denne tidsrammen kan vi ikke tilby delvis tilbakebetaling.

Levering

Hva er leveringsreglene deres?

Nettbutikken er åpen mandag til fredag, med unntak for svenske offentlige helligdager. Leveringstid i Sverige er anslått til 1–4 virkedager. Leveringstid for alle andre land er anslått til 4–8 virkedager. Vær obs på at leveringstiden kan ta litt lenger tid enn normalt under salget vårt. Se leveringsbetingelsene for mer informasjon.

Hvor er bestillingen min?

Når bestillingen er sendt, vil du motta en sendingsbekreftelse per e-post sammen med et sporingsnummer slik at du kan følge bestillingen. Du kan spore bestillingen din hos Schenker, PostNord eller UPS. Vær oppmerksom på at det kan ta opptil 24 timer etter at du har mottatt bekreftelse på forsendelse før du kan spore bestillingen din.

Hvordan mottar jeg bestillingen min?

Sverige: Når bestillingen har ankommet leveringsstedet vil du motta en melding fra Schenker eller Postnord via e-post med informasjonen om hvordan du skal hente pakken. Ikke glem legitimasjon. Dersom du har ytterligere leveringsspørsmål, vennligst kontakt Schenker på +46 (8)-522 28540 eller Postnord på +46 (0)771-33 33 10.

Alle andre land: Pakken din vil bli levert til adressen du oppga ved bestilling. For å finne UPS' kontaktinformasjon, vennligst gå til UPS og velg det landet du er fra.

Se leveringsbetingelsene for mer informasjon.

Kan jeg endre leveringsadressen på en bestilling som allerede er lagt inn?

Det avhenger av hvor langt bestillingen din er kommet i behandlingsprosessen, men vi vil gjøre vårt beste for å hjelpe deg. Når bestillingen din har blitt sendt, kan du ta kontakt med kundeservice på +46-8-522 28 552 eller på support@oddmolly.com, så hjelper vi deg med å omadressere pakken din til riktig adresse ved å ta kontakt med den valgte transportøren. Ha ordrenummeret ditt klart, og riktig leveringsadresse.

Jeg fikk en annen ting enn det jeg bestilte, hva bør jeg gjøre?

Å nei! Ta kontakt med kundeservice så snart som mulig på +46-8-522 28 552 eller i support@oddmolly.com, så hjelper vi deg.

Jeg fikk en feilvare / en skadet vare, hva skal jeg gjøre?

Vi gjør alltid vårt beste for at produktene vi sender skal være i perfekt stand. Hvis du får en skadet eller defekt vare, kan du sende oss et bilde der vi tydelig ser feilen, og forklare problemet. Send bildet vedlag en e-post til support@oddmolly.com, så tar vi kontakt med deg så snart som mulig. Kravet ditt skal gjøres med en gang du oppdager feilen. Vi godtar bare krav forårsaket av produksjonsfeil. Produkter som er skadet som følge av daglig slitasje anses ikke å ha feil.

Hvis vi er enige i å godta kravet, sender vi deg en ny returetikett på e-post, som du kan bruke når du sender tilbake den defekte varen. Ikke bruk returetiketten i pakken, ettersom generell retur og defekte plagg håndteres separat.

Retur

Jeg vil endre til en annen størrelse eller farge. Hvordan skal jeg gjøre det?

Odd Molly kan ikke administrere bytting av artikler kjøpt i nettbutikken vår. Returner den bestilte varen ved å følge instruksene over. Så snart vi har håndtert returen din, får du tilbakebetalingen via samme betalingsmetode som du brukte for å kjøpe varen. Hvis du vil ha en annen størrelse eller farge, kan du sende en ny bestilling. Du har alltid 30 dager på å returnere bestillingen din hvis du ikke er fornøyd med de nye produktene dine.

Kan jeg returnere en vare i Odd Molly-butikkene deres?

Du kan returnere varer som ble kjøpt i nettbutikken i alle våre svenske Odd Molly-butikker (bortsett fra Åhléns) innen 30 dager, så lenge produktet er i original stand og fortsatt har alle etiketter festet. Ta med ordrebekreftelsen som bevis på kjøp. Du får tilbakebetalingen via samme betalingsmetode som du brukte for å kjøpe den opprinnelige varen.

Hva er reglene for retur?

Du kan returnere bestillingen din innen 30 dager etter at du har mottatt ordren, forutsatt at produktet er i opprinnelig stand med alle etiketter på. Plagget kan ikke ha vært brukt, vasket eller endret på noen måte. Vi forbeholder oss retten til å nekte enhver retur som ikke blir godkjent i kvalitetskontrollen vår.

For mer informasjon kan du lese Returbetingelsene våre.

Jeg har sendt et produkt i retur. Når får jeg pengene tilbake?

Det kan ta opptil 14 dager fra dagen du returnerer produktet, til du mottar tilbakebetalingen. Man bør regne med et par ekstra dager behandlingstid under salgsperioder. Så snart vi har håndtert returen din, får du en automatisk bekreftelse via e-post.

Kan jeg sende tilbake varer fra ulike bestillinger i samme pakke?

Ja, men sørg for å inkludere informasjon om nøyaktig hvilken bestilling de returnerte varene tilhører. Vær oppmerksom på at uansett om du sender tilbake flere bestillinger i én pakke, vil én returkostnad fortsatt legges på hver enkelt ordre.

Returkostnadene inkluderer håndtering og administrasjon, og ikke bare frakt. For mer informasjon kan du lese Returbetingelsene våre.

Jeg brukte et gavekort/kupong på en bestilling jeg vil returnere. Hvordan skjer tilbakebetalingen?

Hvis du sender tilbake hele bestillingen din, lager vi et gavekort med samme verdi som gavekortet/kupongen du brukte.

Kan jeg prøve bikiniunderdelen min og allikevel sende det tilbake?

Du kan returnere bikiniunderdelen, forutsatt at produktet er i opprinnelig stand med alle etiketter og beskyttelsesplast på. Plagget kan ikke ha vært brukt, vasket eller endret på noen måte.

Hva er returpolicyen for undertøy?

Du har alltid 30 dager på deg til å returnere bestillingen din, inkludert undertøy, så lenge de er forseglede og i sin originale tilstand. Vi forbeholder oss retten til å nekte enhver retur der forseglingen er brutt, av hygieniske grunner.

Odd Molly Club

Jeg kan ikke logge meg på kontoen. Hvordan får jeg et nytt passord?

Trykk på Logg inn øverst på nettsiden og deretter «Glemt passordet?». Skriv inn e-postadressen du har registrert for kontoen, så får du en e-post med en link. Trykk på linken (eller åpne linken i et nytt vindu) og skriv inn et nytt passord. Koblingen kan bare brukes én gang. Hvis du ikke kan tilbakestille passordet ditt, må du be om en ny e-post.

Hvordan bruker jeg bonussjekken min?

1. Logg på kontoen med e-postadressen din.

2. Legg til produktene i handlekurven og gå til kassen.

3. Trykk på «Legg til kupong» og skriv inn den 12-sifrede koden (du finner den under strekkoden på kupongen).

4. Trykk på «Legg til», så vises rabatten over totalsummen.

Hvordan slutter jeg å abonnere på nyhetsbrev fra dere?

Gå ned til bunnen av nyhetsbrevet og trykk på stoppe abonnement.

Powered by Translations.com GlobalLink OneLink Software